صفحه اصلی       نت شارپ       تبلیغات      

غذاهای کاهنده انرژی - نت شارپ


give-up-these-dead-foods

غذا سوخت بدن شماست و آنچه شما می خورید روی کارکرد بدن شما تاثیر مستقیم دارد ، برخی غذاها سرشار از انرژی به نظر می رسند اما خیلی زود شما را دچار خستگی و کمبود انرژی می کنند آنها را بشناسید.

به گزارش آلامتو به نقل از آی بانو؛ همانطور که فصل تغییر می کند برخی از غذاها میتواند شما را بی حال کند ، این غذاها از شما انرژی می گیرد و باعث می شود کسل شوید پس اگر می خواهید سرحال باشید از خوردن آنها دوری کنید:

غذاهای کاهنده انرژی,غذاهای کسالت آور شکر

1. شکر در صبحانه

شاید خوردن شکر و آرد سفید در ابتدا انرژی بخش به نظر برسد اما به سرعت شما را وارد فاز کسالت خواهد کرد ، وقتی قند خونتان پایین می آید مغز به شما هشدار میدهد. از خوردن چیزهایی مثل دونات خودداری کنید و به جای آن از مواد حاوی پروتئین استفاده کنید.

غذاهای کاهنده انرژی,نوشابه های انرژی زا

2. نوشابه های انرژی زا

این نوشیدنی ها با استفاده از شکر و کافئین به سرعت انرژی شما را بالا می برند اما در نهایت سطح قند خون شما از مقدار اولیه پایین تر رفته و احساس کسالت شدیدی خواهید کرد. بهتر است از آب برای رفع تشنگی استفاده کنید.

غذاهای کاهنده انرژی,تاثیر غذاهای چرب برکاهش انرژی بدن

3. غذاهای چرب

فست فود ، غذاهای چرب و سرخ کردنی به سختی هضم می شوند و ارگان های درونی شما باید جرین خون را از همه جا به سمت سیستم گوارش هدایت کنند.انرژی شما برای انجام این فرایند گرفته شده و احساس کمبود انرژی خواهید کرد. غذاهای چرب همچنین روی حافظه کوتاه مدت و عملکرد عضلات نیز تاثیر منفی خواهد داشت.

غذاهای کاهنده انرژی,دانه ای کدو برای افزایش انرژی بدن

4. غذاهای با آهن کم

آهن عنصر اساسی برای حفظ انرژی است ، اگر دچار کمبود آهن باشید احساس خستگی می کنید. سعی کنید از غذاهای حاوی اسفناج استفاده کنید.دانه کدو و سویاسبز به عنوان اسنک میتواند کمک زیادی به حفظ انرژی شما کند.

غذاهای کاهنده انرژی,حذف وعده های غذایی و کاهش انرژی بدن

5. حذف وعده های غذایی

در یک روز پرکار و استرس ،صرف نظر از یک وعده غذایی به نظر عادی می رسد ، اما نتیجه این کار افت شدید انرژی شما خواهد بود. بدن شما تصور میکند که قحطی آغاز شده و شروع به ذخیره انرژی خواهد کرد علاوه بر این شما بداخلاق می شوید و اعصابتان به هم میریزد چیزی که در یک روز پراسترس آخرین چیزیست که میخواهید !!!!

The post غذاهای کاهنده انرژی appeared first on آلامتو.

!
تلگرام ما

می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@

جدیدترین هابستن

مشاهده تمام اخبارمشاهده تمام اخبار ←

اخبار اتفاقی بستن

مشاهده تمام اخبارمشاهده تمام اخبار←