صفحه اصلی       نت شارپ       تبلیغات      

پاک کننده طبیعی آرایش صورت - نت شارپ


پاک کننده طبیعی آرایش,طرز تهیه پاک کننده آرایش خانگی

به گزارش آلامتو به نقل از سایت آی بانو؛ شما هر نوع آرایشی که داشته باشید ، باید قبل از رفتن به رختخواب در شب ، تمام آرایشتان را بشویید. خوابیدن با آرایش ، منافذ پوستتان را میبندد و همینطورخوابیدن با ریمل مژه و ابرو باعث میشود مژه تان شکننده شود و ریزش کند. اگر تنبلی کنید و به صورتتان نرسید و یا با آرایش بخوابید پیشانی و صورتتان پراز جوش و آکنه خواهد شد.

با وجود دستمال مرطوب هایی که برای پاک کردن آرایش بوجود آمده اند دیگر جای هیچ بهانه و کوتاهی نیست.حتی میتوانید با چند فرمول کوچک به جای استفاده ازاین پاک کننده هایی که در فروشگاه وجود دارد از پاک کننده های خانگی و طبیعی استفاده کنید.

چطور از روغن زیتون به عنوان پاک کننده آرایش استفاده کنیم ؟

چند قطره روغن زیتون یا روغن بادام

چند قطره از روغن زیتون را برروی یک پد پنبه بریزید و صورت خود را با حرکت دایره ای پاک کنید. هنگام پاک کردن آرایش چشم، چشم خود را 10 ثانیه ببندید با پد پنبه به آرامی آن را پاک کنید. اگر شما پد پنبه در خانه ندارید چند قطره از روغن زیتون را در دستتان بریزید و برروی صورت خود بمالید و با استفاده از یک حوله و یا دستمال کاغذی نرم صورت خود را تمیز کنید و روغن اضافی را از صورت خود پاک کنید.

چطوراز شیر و روغن بادام به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

  • 1 قاشق غذاخوری پر شیر
  • 2 یا 3 قطره روغن بادام شیرین

در یک کاسه کوچک، شیر را با چند قطره روغن بادام شیرین مخلوط کنید. یک دستمال یا پارچه را کمی در این مخلوط شیرو روغن بادام نمدارکنید و برروی پوست خود قرار دهید و بعد با یک پنبه یا دستمال تمیز صورت خود را پاک کنید، برای اینکه مطمئن باشید که تمام شیر از صورتتان پاک شده است با آب صورتتان را بشویید.

چطور از ماست به عنوان پاک کننده آرایش چهره استفاده کنیم ؟

ماست ساده و بدون طعم

با یک پنبه یادستمال آغشته به ماست صورت خود را پاک کنید و بعد با آب سرد صورتتان را بشویید.

The post پاک کننده طبیعی آرایش صورت appeared first on آلامتو.

!
تلگرام ما

می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@

جدیدترین هابستن

مشاهده تمام اخبارمشاهده تمام اخبار ←

اخبار اتفاقی بستن

مشاهده تمام اخبارمشاهده تمام اخبار←