در سال ۱۹۰۰، کمپانی شکلاتسازی آلمانی Hide brands، یکسری کارت پستال طراحی کرد و سعی کرد در آنها آینده را در سال ۲۰۰۰ مجسم و پیشبینی کند. تصور آنها این بود که آینده در پناه پیشرفتهای تکنولوژیکی زیباتر و سرگرمکنندهتر خواهد بود. این پیشبینیهای نوآورانه شامل یکسری پیشبینی درست( پخش زندهی نمایشها)، یکسری پیشبینیهای پوچ […] تصور مردم در سال 1900 از سال 2000 چه بود؟ دیجی رو
در سال ۱۹۰۰، کمپانی شکلاتسازی آلمانی Hide brands، یکسری کارت پستال طراحی کرد و سعی کرد در آنها آینده را در سال ۲۰۰۰ مجسم و پیشبینی کند. تصور آنها این بود که آینده در پناه پیشرفتهای تکنولوژیکی زیباتر و سرگرمکنندهتر خواهد بود. این پیشبینیهای نوآورانه شامل یکسری پیشبینی درست( پخش زندهی نمایشها)، یکسری پیشبینیهای پوچ […]
تصور مردم در سال 1900 از سال 2000 چه بود؟ دیجی رو
می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید
جدیدترین ها
Method: Translate()
Message: AppId is over the quota
message id=V2_Rest_Translate.DU01.0856.0515T1058.24477B
اخبار اتفاقی
با عضویت در تلگرام ما می توانید روزانه خبرهای روز را مشاهده کنید